Pensiunea La Traian din Murighiol

Nota 9.41 / 19 recenzii 10 - Excelent !
Mihai din Botosani

O pensiune cocheta,cu aspect rustic ,dar..cu toate utilitatile necesare.Personal amabil.Mancarea..ca in delta; peste,peste si iar peste din abundenta si..gatit excelent.Adaugand la toate astea...o vreme excelenta si un barcagiu priceput,pot spune ca ..a fost un sejur de cateva zile de neuitat.

​Capacitate: 72 adulți în 24 spații de cazare
Pensiunea `La Traian` este situata in localitatea Murighiol, la aproximativ 2 km de Bratul Sfantu Gheorghe si 38 km distanta de municipiul Tulcea. Avantajul consta in faptul ca accesul se face cu masina pana in curtea pensiunii.
Este una dintre primele pensiuni construite in zona Murighiol, avand o experienta in domeniul turistic de mai bine de 20 ani.
Pensiunea este formata din mai multe corpuri de (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.