Pensiunea Doru din Murighiol

Murighiol, str. Principala, nr. 1  
Diana din Sibiu

Pensiunea este situată într-un loc retras şi liniştit în satul Plopul, aproape de Murighiol şi Lacul Sărăturii. Gazda a fost primitoare şi amabilă. Camerele sunt curate, lenjerie de pat şi prosoape curate. Ne-am descurcat şi cu ţânţarii, în curte au un foişor mare unde îţi poţi petrece seara. Mâncarea este proaspătă, gustoasă şi convenabilă la preţ.Plimbarea cu barca a fost spectaculoasă şi aventuroasă, ne-am plimbat cu barca pe canale cu papură şi nuferi, de unde ieşeau fel şi fel de păsări. După câteva ore de mers am ajuns la plaja Perişor, un mic colţ de rai unde poţi să faci plajă şi baie în mare .Pentru noi a fost exact ceea ce am căutat, un loc liniştit şi simplu, în mijlocul naturii, departe de aglomeraţie şi agitaţie.

​Capacitate: 16 adulți în 6 spații de cazare
Ecoturism în Delta Dunării. Pensiunea Doru se adresează în exclusivitate iubitorilor de natură, care vor să descopere frumusețea și autenticitatea locurilor fiind interesați de cultura, gastronomia, tradițiile și istoria Dobrogei. Oferta noastră se potrivește perfect celor ce sunt în căutarea noului, a unor experiențe care sa le îmbogățească viața, au drept scop al călătoriei (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check livadă
  • check parcare
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Doru Bejan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.