adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Nordica din Muntele Mic

Muntele Mic  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Nordica din Muntele Mic


   Sorin Costel A. din Calafat,dolj
nota: 4.7
schedule sejur: 29.01.2015 - 01.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am mențiuni de făcut,la plusuri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Bună ziua. În primul rând, am vizualizat pe net, o imagine a pensiunii, iar când am ajuns acolo, am fost cazat într-un alt corp de clădire și anume, într-o cabană, care se numește ,,La căldare,,cabană care, atunci când am protestat, mi s-a spus că, aparține aceleiași firme. Întrucât, accesul în stațiune, nu se poate face decât pe jos sau cu snowmobilul, atunci când am ajuns în parcarea de la intrarea în stațiune, l-am contactat telefonic pe cel cu care vorbisem până atunci la telefon, al cărui nume este postat și la telefonul pe care l-am vizualizat pe site-ul dvs., si l-am rugat să vină cu snowmobilul, pentru a-mi căra bagajele, întrucât, de la parcare, până la pensiune, este o distanță de cca 500m. De altfel, așa mi s-a recomandat, de personalul parcării, adică, să-i solicit personalului pensiunii, să vină cu snowmobilul, să-mi i-a bagajele. Mi s-a răspuns, de aceeași persoană că ei nu sunt dotați cu snowmobil, motiv pentru care ,am fost nevoit să-mi car bagajele, singur și cu soția, bineînțeles. Când am ajuns la pensiune, transpirat, am constatat, cu stupoare, că pensiunea este dotată cu mai multe snowmobile, însă, pe cel cu care vorbisem la telefon, nu l-am mai găsit acolo. În cele din urmă, am fost cazat într-o cameră, mai mică decât cele din pensiune, curată, într-adevăr însă omul acesta este pus pe mari economii, întrucât erau numai becuri cu slabă intensitate și, insuficiente.
Televizorul, în cameră, este prea mic, amplasat la o distanță apreciabilă de pat, urcat pe un dulap însă cireașa de pe tort l-a constituit faptul că, nu avea decât 4 programe (culmea economiei). Am plătit, la finalul sejurului, într-adevăr am beneficiat de snowmobil însă, contracost, 20 lei ,lăsân d la o parte faptul că mi s-a părut o aberație, să mi se perceapă bani , pentru acest transport, întrucât, eu cred că era obligația pensiunii, ținând seama de faptul că, nu am avut acces cu autoturismul proprietate personală, pe raza stațiunii, până la pensiune.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
V-am descris în recenzie.
CONTACT UNITATE
Razvan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,