adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Hanna din Moșoaia

comuna Moșoaia , sat Ciocănăi, str. Morii, nr. 106 (la aprox. 9.8 km de centrul loc. Pitesti)  
​Capacitate: 6 adulți în 3 spații de cazare.
Casa de vacanta amplasata in imediata vecinatate a Orasului Pitesti la 3 km de Gradina Zoologica la liziera Padurii Trivale.Zona foarte linistita ce dispune de toate utilitatile, ideala pentru o evadare de weekend in natura.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check echitatie
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check semineu
  • check livada
  • check închirieri biciclete

Facilități camere:

  • check baie cu cada
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,