Pensiunea Poarta Apusenilor din Moldovenesti

Moldovenesti, sat Moldovenești, str. Principala, nr. 215 b  
la aproximativ 11.4 km de centrul localității Cheile Turzii
Adel din Timisoara

Locatie frumoasa, linistita. Personal amabil, camere curate, curte si gradina frumoasa, cainele casei, asemenea !

​Capacitate: 19 adulți în 10 spații de cazare
24 locuri de cazare, 6 camere duble + 1 apartament + 3 cabane. Fiecarã camerã are un design unic. Astfel puteți alege între apartamentul violet, camera galbenã, camera portocalie, camera verde, respectiv camerele roșii.

Camerele sunt dotate cu televizor, minibar și cu baie propie. Bãile sunt dotate cu cabine de duș performante și obiecte sanitare de înaltã calitate.

Servire în camerã 24 de ore din 24.


Bucãtãria pensiunii are la bazã în principal meniu tradițional românesc, completat și de feluri din gastronomia internaționalã.
Capacitatea restaurantului și a terasei este de 60 de persoane. Interiorul restaurantului este amenajat în stil rustic, un cadru care se potrivește perfect cu zona în care este construitã pensiunea. Tot aici, se pot organiza mese festive: nunți, botezuri, banchete.

Piscina din grãdina pensiunii este accesibil gratuit oaspeților. În incinta piscinii este amenajat un spațiu pentru plajã, dotat cu sezlonguri la solicitarea clientului.

Oferim posibilitatea oaspeților de a-și pregãti singuri mâncarea pe grãtarul special amenajat în curtea pensiunii.

Deasemenea grãdina pensiunii este dotatã cu mese și scaune de lemn, respectiv umbrele de soare unde se poate servi mâncarea într-o atmosferã plãcutã.
Spațiu de joacã pentru copii

La pensiune nici copiii nu sînt uitați, deoarece special pentru ei a fost aranjat un spațiu de joacã în spatele pensiunii, într-o livadã superbã cu leagãne, groapã de nisip și plasã de volei pentru ore de creativitate cu gãletușa în mînã.

Pensiunea deasemenea oferã posibilitatea de campare.

Alte dotari:

Parcare închisã, internet, spãlãtorie, acces bucãtãrie, semnal Gsm, telefon, plimbãri cu șareta.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check plata cu tichete de vacanță
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Crisan Horea si Iuliana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.