adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Nituca din Moisei 3 grade grade grade

Moisei , str. Principala, nr. 1699  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10/10 Excepțional !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10

Recenziile pensiunii Nituca din Moisei


   Anca P. din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 03.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea
curtea verde, mare si dotata cu foisor, balansoar, tot ce e nevoie pentru a te recreea
bucataria in care gasesti de la condimente, pana la prajitor de paine, vase curate si aranjate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este baie in camere, baia fiind comuna dar separata pentru femei si barbati . E curata, ingrijita si cu tot ce ai nevoie, dar oarrcum incomod ca nu e in camera.
   Delia M. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 21.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru cine vrea să se odihnească in concediu, este cea mai potrivită alegere, fara agitație, gazde super ok ,curat si un peisaj de poveste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu există deoarece totul a fost super ok
   Claudiu din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune cu multa liniste,curatenie si o gazda primitoare care ne-a pus la dispozitie tot ce am avut nevoie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemultumiri din nici un punct de vedere.
   Ioan J. din Zalai
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este cazul
Răspunsul unității:
Vă mulțumim şi vă mai aşteptăm la noi cu drag!
CONTACT UNITATE
Stefan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,