adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Wiarusti din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Sus, str. Valea Bangaleasa, nr. 126A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Grup

Recenziile pensiunii Wiarusti din Moeciu


   Ipate Lucia I. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 30.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitaea personalului, cmfortul oferit, localizare foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Maria G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.08.2011 - 07.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Parcare sigura pentru masini;
Gradina exterioara amenajata foarte frumos, cu balansoare, destinata relaxarii;
Spatiu acoperit destinat practicarii anumitor jocuri(biliard);
Restaurant in cadrul complexului cu o servire foarte buna si cu o terasa deosebita pe langa care trece un raulet.
thumb_down
Aprecieri negative:
In cadrul restaurantului mancarea era relativ buna (se putea sa fie mai gustoasa).
   Dan M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2011 - 03.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Excelenta imbinare intre un cadru rustic cu comfort superior. Vederea spre munte, cu capitele de fin, atmosfera pitoreasca, casele de munte. Personalul pensiunii (este condusa de o familie) este foarte amabil. Pretul de 100 ron, cca 25 eur este mic in comparatie cu alte locatii similare si cu certitudine este modic cu orice cazare din strainatate.
   S. din Ploiesti
nota: 8.3
schedule sejur: 18.08.2010 - 22.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele cu un confort sporit, spatioase, o deosebita priveliste catre rau si munte; terasa spatioasa, intima; restaurant propriu, mancare buna; personalul amabil;
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia cam lasa de dorit, praful cam umbla prin camera, nu se face curatenie destul de des; chelnerii sa fie mai atenti cu oaspetii, mai ales cu cei cazati acolo.
CONTACT UNITATE
Receptie Elena Stoian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,