adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Sorina din Moeciu 2 grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Sus, str. Valea Popii, nr. 61  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Sorina din Moeciu


   Dobrescu D. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Procesul de rezervare a fost rapid si fara probleme.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut rezervare pentru doua camere duble cu bai proprii. Mi-au fost rezervate doua camere la ultimul etaj. Scara de acces foarte abrupta, camerele foarte prafuite, baile fara cabine de dus, chiar si fara perdele de dus, si foarte joase, lipsea hartia igienica, pe jos, in camere era o mocheta foarte veche foarte tocita pe alocuri. Era un miros puternic si persistent de vechi si praf, foarte neplacut. Tavita cu pahare era plina de praf, paharele cu urme de degete pe ele. Per total camerele au fost un dezastru, motiv pentru care am renuntat la cazare. Sala de mese aducea a bodega anilor `90, iar frigiderul era de fapt o vitrina frigorifica murdara. Nici nu am mai cerut sa vad bucataria. Pensiunea se afla, inghesuita, intr o curte in care sunt mai multe pensiuni si case si nu am vazut nici un loc special amenajat pentru o terasa in caz ca am fi vrut sa ne luam pranzul afara.
CONTACT UNITATE
Margareta
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,