adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Perla Moeciului din Moeciu

comuna Moeciu , sat Moieciu de Jos, str. Principala, nr. 186  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Perla Moeciului din Moeciu


   Florian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.11.2013 - 10.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,caldura,utilata cu tot ce ai nevoie,aplasata intr-un loc linistit si gazde de nota 10.
thumb_down
Aprecieri negative:
Masa de tenis ar cam trebui schimbata si cumparate palete.
   Ana Maria din Buzau
nota: 10
schedule sejur: 26.10.2013 - 27.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia superba! Personalul minunat si intelegator! Dorim sa revenim cat mai curand posibil.
   Aneta din Tulcea
nota: 9.5
schedule sejur: 30.08.2013 - 01.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este foarte frumoasa, bine dotata, curata si linistita intr-un cadru natural deosebitm in imediata apropiere a padurii. Proprietarii sunt foarte amabili, nu deranjeaza si nu isi fac simtita prezenta pe perioada cat esti cazat putand insa fi apelati pentru orice problema telefonic.
Ne-am simtit minunat si recomandam cu placere aceasta pensiune
   Mircea O. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 26.07.2013 - 30.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, peisaj deosebit. Bucataria pusa la dispozitie asigura toate utilitatile necesare.
   Ioana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.03.2013 - 03.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este superba, camere mari foarte curate; bucataria si sala de mese perfecte. Gazdele nu deranjeaza si nu apar in timpul sederii.
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera se simte lipsa unei oglinzi mari. La fel si in holul de la intrare.
   Dorina din Israel
nota: 9.7
schedule sejur: 07.07.2012 - 15.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort, ambianta, liniste, amabilitate, pret corect.
   Anton Gabriel I. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 11.01.2012 - 13.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate si vila in general este curata si bine pusa la punct, proprietarii foarte amabili.
thumb_down
Aprecieri negative:
La minusuri nu prea am ce sa scriu pt ca nu m-a deranjat nimic.
CONTACT UNITATE
Ioan si Sanziana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,