adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Panoramic din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Jos, str. Podul Simonului, nr. 544G  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Panoramic din Moeciu


   Marius Sellen din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2016 - 20.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul
   Ionut din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2015 - 27.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand cu cea mai mare placere aceasta vila. Este probabil una dintre cele mai placute din zona si am fost cazat la multe vile in Moeciu dar cu siguranta voi reveni la aceasta.

Privelistea de la aceasta pensiune este superba, clar merita sa urci pana la ea.
Camerele au fost foarte curate si ingrijite, au minifrigidere si balcoane cu masa si scaune, doamna de la curatenie ofera mare atentia asupra acestui aspect, au prosoape, sapun si sampon pt cei care nu vor sa aduca de acasa.
Curtea este mare si frumoasa, are 2 gratare si multiple locuri de mancat, are 2 bancute acoperite, un foisor mare cu gratar, o terasa cu multe mese/scaune, terase la fiecare etaj, are o piscina mica pentru cei care vor sa stea in apa si sezlonguri, de asemenea si 2 balansoare, iar pentru copii se gasesc 2 locuri de joaca si o trambulina (copilul nostru a fost super incantat, cu greu il bagam in casa).

Propietarul a fost foarte receptiv si preocupat de cum ne simtim la vila, s-a interesat zilnic de bunastarea noastra.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este doar un moft, dar mi-ar fi placut sa fie 2 prosoape mari si 2 mici acolo, datorita piscinei si poate semnalul wireless sa fie mai mare (si in curte, ne mai aducem si munca din pacate cu noi) si plase de tantari.

Niste indicatoare catre pensiune ar fi utile pentru vizitatorii noi.

Din pacate am intalnit persoane care au deranjat cam mult restul turistilor cazati (dar propietarul s-a preocupat de acest aspect), personal ar fi fost buna o politica de reguli in privinta linistii si pastrarii curateniei acolo de catre turisti, e o locatie superba si nu merita deranjata.
   Cristina din Constanta
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu s a concretizat rezervarea pentru pensiunea Panoramic insa aceasta are un aspect placut si modern. Peisaj deosebit.Mi ar face placere cu urmatoarea ocazie sa avem parte de un sejur si aici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu s a concretizat deoarece au existat neconcordante privind cazarea\noapte intre site ul dumneavoastra turist info si preturile reale ale propietarilor, dar si pentru ca nu am gasit disponibila camera pentru intreaga perioada aleasa de noi in momentul initierii rezervarii.
   Loredana din Mioveni
nota: 10
schedule sejur: 04.10.2013 - 06.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase cu bai mari, frumoase si curate
un mare plus este sala de mese pozitionata la subsol fiind cu copii mici am putut da muzica tare fara sa le deranjam somnul
multa liniste neavand vecini aproape
caldura si apa calda la discretie
supriza cea mare a fost sa gasim un scaun de masa pt copii ceea ce a fost fff placut mai ales ca 3 din 4 copii aveau varsta intre 1,5 si 2 ani.
bucataria utilata cu tot ce trebuie
   Ruxandra din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 24.08.2013 - 26.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O priveliste minunata, camerele foarte ok si frumos aranjate, bucatarie dotata cu tot ce trebuie, 2 gratare in curte, sezlonguri pentru admirat peisajul.
   Delia din Fetesti
nota: 8.3
schedule sejur: 12.08.2013 - 15.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, foarte aproape de Bran, situata mai sus de drumul national la cca 900m pe un drum de tara , are o pozitie avantaj (Panoramic_
- liniste si multa iarba verde
- curtea foarte mare cu multe foisoare
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele un pic cam mici (se compenseaza cu spatiul din exetrior)
CONTACT UNITATE
Ionut sau Silvana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,