adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Malina din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Sus, str. Valea Popii, nr. 68A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Malina din Moeciu


   Vasile din Ploiesti
nota: 8.3
schedule sejur: 15.04.2017 - 17.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Masa si curatenia in camera ,gazdele primitoare si dragute
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiul din grupurile sanitare de la sala de mese foarte mic...nu cred ca se poate remedia, doar daca se renunta la unul din ele
   Raluca P. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 21.08.2015 - 25.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata
- portii generoase la masa
- parcare in curte
- peisaj
thumb_down
Aprecieri negative:
Ne-ar fi placut un meniu mai variat
- micul dejun se serveste incepand cu ora noua; pentru noi era destul de tarziu pentru ca cel mic se trezeste la 6
- se aude zgomot de la etaj (nu stiu daca este valabil pentru toate etajele, noi am stat la 2)
- cada de dus este foarte mica (in conditiile in care noi suntem micuti de statura)
- in conditiile in care luni nu s-a putut gati la pensiune, ne-a fost destul de greu sa gasim in zona un restaurant deschis. Pentru ca in afara weekendului nu prea sunt turisti, majoritatea erau inchise (noi am fost in jur de 20 aug)
- locul de joaca inseamna un tobogan si un balansoar de lemn - micutul nostru de 1 an jumate s-a plictisit destul de repede
- in conditiile in care accesul la bucatarie este trecut la `facilitati` pe site, noi nu prea ne-am simtit bineveniti acolo. Bucataria este de fapt locul unde se pregateste masa pentru restaurantul pensiunii.
   Sorena Terteci din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 31.10.2014 - 02.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru noi a fost foarte utila masa de ping pong si sala de mese unde este suficient loc pentru toata lumea.Cabana este curata si placuta!
   Cristian B. din Caracal
nota: 9.2
schedule sejur: 10.08.2014 - 12.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie linistita si relaxanta.
Oameni seriosi si corecti.
Zona care ar trebui vizitata de toti romanii, mult mai frumoasa decat multe alte locuri din afara tarii.
thumb_down
Aprecieri negative:
As fi dorit mai multe produse traditionale.
CONTACT UNITATE
Puiu Rodica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,