adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Madalina din Moeciu

comuna Moeciu , sat Moieciu de Sus, str. Principala, nr. 9  
​Capacitate: 31 adulți în 15 spații de cazare.
Pensiunea se afla la intrarea in Moeciu de Sus, pe partea dreapta, la 2 km de Valea Gradistei.

Dispune de o frumoasa curte rustica, dotata cu foisor rustic, balansoar, terasa, parcare si loc de joaca.

Pensiunea are un living modern la parter, dotat cu semineu si tv. De asemenea, turistii dispun si de o bucatarie complet si nou dotata.

Cazare se face in 16 camere duble si o camera tripla.

Gazdele dvs detin si un magazin alimentar, pentru a va putea cumpara cele necesare petrecerii sejurului dvs.

La cerere, se poate servi si masa!
Liber de Crăciun 2017!!! Liber Revelion 2018!!!! !
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check sanie trasa de cai
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check jacuzzi
  • check terasa
  • check ferma proprie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check semineu
  • check livada
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie cu cada
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check jacuzzi in camera
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Viorica si Vasile
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,