adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea House of River din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Sus, str. Principala, nr. 225  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii House of River din Moeciu


   George D. din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 12.01.2015 - 15.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste si un peisaj de iarna superb.
thumb_down
Aprecieri negative:
O parte din instalatiile de iluminat si sanitare necesitau reparatii.
   Neculai din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.01.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au raspuns solicitarilor noastre transmise pe mail. In concluzie nu pot puncta decat acest lucru care consider ca este esential in turism.
   Danut I. din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 22.11.2013 - 25.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona , locatia in zona
- locatie amenajata cu bun gust pana la cele mai mici detalii ale confortului
- amabilitate ,
- interes pentru turisti,
- curatenie ,
- mancare aleasa si in functie de preferinte , bine pregatita si la timp
- personalul locatiei atent dar si discret ,
   George din Calarasi
nota: 10
schedule sejur: 24.06.2013 - 28.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, o priveliste minunata, raul din fata pensiunii face toti banii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Diversificarea meniului.
   Anca D. din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 27.02.2012 - 29.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde admirabile, doi tineri ambitiosi care au inteles ce inseamna turism de "calitate", mancarea f buna si de ajuns, servicii de calitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi necesar o masa de biliard si una de tenis de masa :).
   Bogdan H. din Constanta
nota: 9
schedule sejur: 27.12.2011 - 30.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte ingrijit, curatenie, caldura in pardoseala, mancarea foarte buna din toate punctele de vedere.
   R. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 12.02.2011 - 14.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat 3 zile la aceasta pensiune si ne-am simtit foarte bine. Camerele sunt curate, luxoase si calduroase.
Pentru odihna, relaxare si refacere aceasta pensiune v-o recomand cu caldura.
thumb_down
Aprecieri negative:
La restaurant meniul nu este variat. Nu prea aveti de ales dar oricum, ce vi se ofera este bine gatit.
CONTACT UNITATE
Mihaela Parvu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,