adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Gradina Raiului din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Jos, str. Cheii, nr. 478  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Gradina Raiului din Moeciu


   Ion din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 17.08.2015 - 20.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un peisaj frumos, gazde amabile si atente la nevoile clientilor, conditii de cazare excelente. Pastram ca obiectiv si pentru concedii viitoare!
thumb_down
Aprecieri negative:
Gazdele pot propune si organiza saptamanal o activitate comuna cu toti clientii cazati.
   Bogdan Mihai din Bucuresti
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 16.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Se comunica foarte greu cu pensiunea. Am sunat la ei si mi-au spus ca ma suna intr-o jumatate de ora... Nimic, a trebuit sa sun eu dupa cca o ora si jumatate, ca sa ma mai lungeasca... Asa ca am renuntat si am cautat in alta parte.
   Valentin A. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 11.08.2014 - 14.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Excelent! personal foarte educat si serviabil ,curatenie ireprosabila , spatiul verde foarte frumos aranjat si utilat pentru familii cu copii cat si pentru cele fara , liniste si discretie ,foarte aproape de puncte de interes turistice , aveti ce vedea , priveliste minunata.
   Sanda din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 01.07.2014 - 16.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni minunati, cu energie si cu disponibilitate pentru vizitatori
   Rodica M. din Bacau
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 01.09.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Am vorbit la telefon, mi s-a spus ca sunt camere disponibile dar se rezerva pe baza unui avans; mi s-a dat un nr de cont si cand am revenit in mai putin de jumatate de ora telefonic sa cer numele titularului ca nu puteam face plata online, nu mi s-a mai raspuns la nici un telefon desi au 2 nr de contact si nici pe mail. Am rezervat la alta pensiune telefonic in acea seara ca mai aveam 1 zi si plecam care mi-au spus ca nu percep avans dar sa fac rezervarea ferma pe turistinfo dar in aceiasi zi nu se pot face mai multe rezervari pe acest site. Am avut noroc ca doamna unde am rezervat ultima data dupa nenumarate telefoane mi-a retinut camera doar cu rezervarea telefonica..fara avans ..fara rezervare online..Concluzie : nu mai incurcati clientii.
   Lidia din Constanta
nota: 9.5
schedule sejur: 03.08.2012 - 05.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spatiul verde este superb. Ideal pentru familiile cu copii. Privelistea minunata. Gazdele primitoare.
   Gheorghe U. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.03.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Am sunat proprietarul pentru rezervare dar nu a raspuns. Ulterior am fost sunat, cu scuze ca nu a putut raspunde dar ca ma va contacta mai tarziu deoarece este ocupat. Acest lucru nu s-a mai intimplat nici la cateva zile dupa. Urat!!! Sugestii: seriozitate.
CONTACT UNITATE
Fam. Enescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,