Pensiunea Glasul Padurii din Moeciu

Moeciu, sat Moieciu de Jos, -, nr. 100A  
Stefan Andrei din Bucuresti

Ne-a placut la Pensiunea Glasul Padurii, este foarte multa liniste acolo si in combinatia cu confortul, rezultatul a fost unul placut. Punctele forte ale pensiunii cred ca sunt spatiul destul de generos, living plus camere, utilitatiile puse la dispozitie de catre propietari si linistea. Ne-am speriat un pic de acel drum pana la Pensiune dar n-am intampinat probleme. Multumim si mai revenim!

​Capacitate: 12 adulți în 6 spații de cazare
Amplasată într-o zonă extrem de pitorească, unde doar ciripitul păsărelelor ar putea tulbura linistea turistilor, Casa Glasul Pădurii si-a deschis portile și pune la dispozitia celor interesati 6 camere duble cu băi proprii.

De pe terasa unitatii se dezvaluie o panorama deosebita asupra Bucegilor.

Fiecare camera este spatioasa, dispune de tv, wireless, baie proprie, balcon.

Capacitatea (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Corbosiu Liliana, Corbosiu Alexandru
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.