adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Denisa Preda din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Cheia, str. Cheia, nr. 77  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Denisa Preda din Moeciu


   Mihai din Constanta
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate nu erau camere disponibile, insa raspunsul a fost prompt.
   Ionut din Barlad
nota: 10
schedule sejur: 11.08.2014 - 16.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona extraordinara,linistita,curatenie,amabilitate din partea gazdei.cu siguranta ne vom mai intoarce
   Nona-raluca P. din Calarasi
nota: 9.3
schedule sejur: 14.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O adevarata oaza de liniste, un loc minunat unde va puteti incarca bateriile. Niste proprietari extraordinari, dornici oricand de ajutor. Totul este asa cum este descris si de catre proprietar pe acest site (Turist Info). Recomand din toata inima, oricui doreste, nu vor regreta alegerea facuta.
   Bogdan Cristian R. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 23.07.2013 - 26.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este curată, construită cu stil și sunt condiții excelente de cazare. Pentru copii este spațiu de joacă destul de mare. Camerele sunt spațioase, curate și sunt posibilități de autogospodărire. Pentru viitor cred că vom mai reveni la această pensiune.
   Iulian Stefan A. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 04.01.2013 - 06.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatinia, modul de aranajare si amenajare in interior, faptul ca aveau bucatarie utilata complet.
   Razvan din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 15.06.2012 - 17.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este foarte frumos amenajata. Am apreciat curatenia si de asemenea discretia proprietarilor. Rezervarea a fost facuta pentru toata pensiunea pentru un grup de prieteni si toti ne-am simtit foarte bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost lucruri care sa ne deranjeze.
CONTACT UNITATE
Daniela si Vasile Preda
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,