adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cris Garden din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Cheia, nr. 100 D  

Descrierea camerelor si pozele pensiunii Cris Garden din Moeciu

Cameră dublă matrimonială

Nr. cameră Baie Capacitate Facilități
1 checkda
2 adulți
checkbaie in camera
checkcamera cu TV
checkcamere cu balcon
checkfrigider in camera
checkincalzire centrala
checkinternet in camera
checkuscator de par

Camera dublă de lux

Nr. cameră Baie Capacitate
2 checkda
2 adulți

Camera dublă de lux

Nr. cameră Baie Capacitate
3 checkda
2 adulți

Garsonieră

Nr. cameră Baie Capacitate
4 checkda
2 adulți

Cameră triplă

Nr. cameră Baie Capacitate
5 checkda
3 adulți

Camera dublă de lux

Nr. cameră Baie Capacitate
6 checkda
2 adulți

Camera dublă de lux

Nr. cameră Baie Capacitate
7 checkda
2 adulți

Camera dublă de lux

Nr. cameră Baie Capacitate
8 checkda
2 adulți

Cameră triplă

Nr. cameră Baie Capacitate
9 checkda
3 adulți

Cameră dublă matrimonială

Nr. cameră Baie Capacitate
10 checkda
2 adulți

Cameră dublă matrimonială

Nr. cameră Baie Capacitate
11 checkda
2 adulți
CONTACT UNITATE
Receptie pensiune
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,