adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Stoian din Moeciu

comuna Moeciu , sat Moieciu de Jos, str. Principala, nr. 224  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile pensiunii Casa Stoian din Moeciu


   Lena Otilia D. din Tulcea
nota: 9.8
schedule sejur: 24.12.2016 - 28.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate, curatenie, camere spatioase
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este cazul. Am fost multumiti.
   Constantin F. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 22.08.2011 - 24.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune realizata cu mult gust si bine amenajata. Nu s-a facut rabat de la calitate in costructie si materiale/felicitari. Personalul/proprietarii/ au mult bun simt, dau dovada de solicitudine si cooperare. Pretul cazarii pt. noi a fost acceptabil desi vecinii au spus ca sunt un pic mai scumpi ca alte pensiuni de acest gen.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un pic cam departe fata de centrul Bran; fara autoturism esti un picut izolat, dar te poti descurca cu micile magazinase din vecinatate, pentru care le-as recomanda sa manifeste mai mult spirit comercial, daca nu european. Serviciile in zona, care desigur au influenta si asupra cazarii in pensiunule din Moeciu - Bran, lasa mult de dorit, dar acest lucru apartine administratiei locale si evident ministrului turismului, care nu prea vede ca in aceasta zona plina de straini, ne cam facem de rusine. Dar la noi formula, `lasa ca si asa merge` se pare ca are mare trecere. Centrul Bran este plin de super camioane cu lemne si alte asemenea utilaje. Turistii nu vin sa vada ca noi lichidam padurile, ci vor sa admire aceste frumuseti naturale care inca mai rezista, dar nu pentru mult timp fiindca ne purtam/localnicii/brutal! Scuze pentru comentariu care nu are niciun iz politic, dar are mult adevar si mie imi pare foarte rau, fiindca in acesti 20 ani de cand tot vin la Bran nu prea se observa schimbari in bine.
CONTACT UNITATE
Sorin Stoian
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,