adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Aldulea din Moeciu

comuna Moeciu , sat Moieciu de Jos, str. Drumul Cheii, nr. 413 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Casa Aldulea din Moeciu


   Roxana N. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 27.02.2016 - 28.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliste frumoasa,
Curatenie impecabila,gazda primitoare .
   Mihaela I. din Bucuresti
nota: 6.8
schedule sejur: 24.12.2015 - 27.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atitudinea ok a proprietarilor, caldura suficienta
thumb_down
Aprecieri negative:
Cazarea a fost ok, dar mancarea (avand in vedere sumele foarte mari platite pe persoana) a fost `jenanta`, sa folosesc un cuvant decent. Friptura de porc incalzita si servita de trei ori (aceeasi), un cozonac de magazin (probabil cautat sa fie cel mai ieftin) taiat felii si lasat asa pentru toate cele trei zile, o singura sticla de apa minerala. Evident ca toata bautura am cumparat-o noi. Cu banii pe care i-am dat pentru mancare (crezand ca ne vom bucuri de o atmosfera traditionala de Craciun, pentru a nu fi nevoiti sa mergem la restaurant), mancam lejer o saptamana intreaga la restaurantul din apropiere. Nu recomand pentru astfel de sejururi.
Răspunsul unității:
Cu tot respectul d-na MIhaela,in fiecare dimineata ati fost intrebati ce doriti sa serviti la cina si ati primit exact ce ati cerut.SArmale ati primit de doua ori la solicitarea Dvs.(fiindca v-au placut f.mult)iar friptura a fost facuta in fiecare zile.
   Mihaela din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 14.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie desăvârșită, starea bună a mobilierului
thumb_down
Aprecieri negative:
Atenție, nu primesc turiști cu animale de companie;
ești sunat înainte de sejur pentru a-ți fi oferit micul dejun contracost
   Cristina A. din Sanpetru
nota: 10
schedule sejur: 23.05.2015 - 24.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut un sejur de neuitat in compania unor gazde primitoare. Mancare excelenta si conditii de cazare f bune. Vom reveni cu siguranta .
CONTACT UNITATE
Maria Aldulea
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,