adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Carmen din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Jos, str. Principala, nr. 566  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Carmen din Moeciu


   Cornelia B. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2017 - 26.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune placuta, linistita, cu gazde primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am minusuri.
Răspunsul unității:
Va mulțumim pentru cuvintele frumoase, si va asteptam oricand cu drag!
   Ciprian din Galati
nota: 8.3
schedule sejur: 24.12.2014 - 28.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura, curatenie, ospitalitatea gazdelor, promptitudine, mancarea foarte buna si indestulatoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ceva miros fum centrala la parter, zgomote de la centrala in unele camere si, uneori, miros neplacut in baie.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru cuvintele frumoase si ne pare rau daca au fost si mici neplaceri.Promitem sa le remediem in cel mai scurt timp.Va asteptam oricand cu drag !
   Maria T. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 31.05.2013 - 02.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o locatie noua, cu mobilier nou, totul este frumos si ingrijit corespunzator iar curatenia este desavarsita. Au fost foarte primitori si ne-am simtit ca intr-o familie. Speram sa revenim daca ne va permite bugetul. Tot grupul cu care am fost, a fost foarte multumit.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru cuvintele frumoase si va asteptam oricand cu drag!
CONTACT UNITATE
Carmen Chelmea
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,