adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel The Garden Resort din Moeciu

comuna Moeciu , sat Drumul Carului , nr. 56G  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului The Garden Resort din Moeciu


   Codrut din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 06.01.2016 - 08.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare excelenta si pe saturate(lucru foarte important!), amabilitate, curatenie la superlativ, un sejur foarte relaxant cu un peisaj deosebit. Cu siguranta vom mai reveni aici.
Seara se organizeaza karaoke, iar biliardul intra in pretul camerei spre deosebire de alte unitati unde a trebuit sa platim separat.
P.S. Personal recomandam ciorbita de vacuta si gujoanele de pui :) Felicitari, tineti-o tot asa!
thumb_down
Aprecieri negative:
Noi nu am intampinat, iar ceea ce au semnalat ceilalti inaintea noastra as zice ca sunt rezolvate: uscator exista in baie, frigider se poate folosi cel din bucataria unitatii fara probleme.
   Alexandra din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.12.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu m-au contactat in urma rezervarii si nici nu au raspuns la telefon, desi i-am contactat de 3 ori.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Alin din Pitești
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte amabili in rezolvare problemei care a apărut în ceea ce privește rezervare.. Eu am respectat pașii solicitați.. Am făcut rezervarea, am confirmat cu 24 de ore înainte.. Din păcate nu am putut fi contactat în după-amiaza sosirii deoarece eram într-o zonă fără semnal.. Totuși au fost foarte amabili în găsirea unei soluții convenabile de cazare.. Plus, promisiunea unei reduceri la urmatoarea rezervare...
...cu stimă...
thumb_down
Aprecieri negative:
Neîncredere rezervării.. Dar.. De înțeles, datorită unor oameni, mai puțin serioși în ceea ce privește rezervarea și lipsa în anumite situații a anulării ei..
   Dimitriu din Tirgoviste
nota: 9.5
schedule sejur: 15.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistit, foarte multa verdeata, un staff extrem de amabil, curatenie de nota 20, mancare buna. Totul a fost minunat, iar proprietarii te ajuta cu orice ai nevoie. Recomand cu inredere atat pt grupuri mature cat si pt cupluri cu copii mici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici detalii care ar putea deranja: apa dusurilor din camere fie foarte calde fie reci (pozitia de mijloc a robinetelor nu prea functioneaza). Intrerupatoarele din 3 camere (dintr-un total de 4 rezervate) fac zgomote de scurt, intr-una din camere chiar a facut scurt. Insa toate problemele sunt rezolvate de personalul amabil.
   Costel din Vatra Dornei
nota: 9.3
schedule sejur: 25.09.2013 - 28.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil. Ambient de vis. Excelent pentru familiile cu copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Probabil in zona culinara mai trebuie lucrat. Intotdeauna este loc de mai bine.
   Florentina din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 26.08.2013 - 28.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, relaxare, curatenie un sejur foarte relaxant cu un peisaj deosebit. Cu siguranta vom mai reveni aici....asa cum a zis si baietelul nostru`Urmatoarea vacanta tot aici vom veni`
   Nicolae P. din Cluj-napoca
nota: 9.5
schedule sejur: 07.08.2011 - 12.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal agreabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa frigider si uscator de par.
CONTACT UNITATE
Despina Vines
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,