adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Mistral Resort din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Sus, str. Valea Bangalesca  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Mistral Resort din Moeciu


   Antonela din Saveni
nota: 9.5
schedule sejur: 03.01.2017 - 07.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut cateva zile de iarna frumoase in acest hotel situat in inima naturii. Personalul foarte amabil incepand de la receptie pana la restaurant. Conditiile de cazare si masa ireprosabile. Vom reveni cu siguranta.
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru aprecieri.
Oricand veti dori sa reveniti va asteptam cu mare placere ..
Cu stima ,
Elena Doliuc
Sef Receptie Hotel
0368/433.055
   Dan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.10.2016 - 09.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia, confortul, restaurantul, locația
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Nicoleta din Craiova
nota: 9.7
schedule sejur: 30.05.2015 - 02.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii deosebite de cazare,masa servita la restaurant foarte buna si un peisaj unic.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun ar trebui sa fie mai variat
   Constantin C. din Sibiu
nota: 9.7
schedule sejur: 08.05.2015 - 10.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia hotelului!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Ceva defect la cadita de la dus, curgea un pic apa,am adus la cunostinta personalului si nu a fost un repros, poate s-a defectat cind am facut noi baie.
   Gabriela D. din Focsani
nota: 10
schedule sejur: 06.03.2015 - 08.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati la Mistral Resort pentru a ssrbatori 8 martie. Recomand din tot sufletul aceasta locatie. Nu cred ca am gasit prin tara personal atat de zambitor si care sa indeplineasca orice cere a turistului intr-un timp mai scurt. Seara festiva a fost organizata cu bun gust, distractia asigurata la cote maxime si cred ca acest lucru nu ar fi fost posibil fara implicarea personala a acestei extraordinare doamne Cornelia Boanta si a domnului sef de restaurant cred, al carui nume nu il stiu. Va recomand cu caldura aceasta locatie cu siguranta noi vom reveni.
   D. din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 18.08.2010 - 22.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate ; camere cu mobilier nou ; atmosfera relaxanta; mancarea ok;
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am comentarii la acest capitol
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,