adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Acvila din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Jos, str. Zbarcioara, nr. 103A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Acvila din Moeciu


   Daniel din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 23.09.2016 - 25.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil
   Dorin din Braila
nota: 10
schedule sejur: 09.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O hotel excelent, cochet si curat. Pretul este unul corect si reflecta conditile, dotarile si facilitatile oferite.Proprietarii si personalul seriosi si amabili. Ne-am simtit foarte bine si cu siguranta este locație unde îți dorești sa revii.
   Roxana Teodora din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 27.05.2016 - 29.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost foarte amabil
Am avut parte de liniste
Curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Draperiile puteau sa fie mai mari,pentru a acoperi geamul complet
   Nicolae M. din Sebes
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din motive familiale nu am putut efectua cazarea. Imi place atitudinea celor care se ocupa de rezervari. Scuze pentru faptul ca nu am mai putut anunta indisponibilitatea cazarii. Multumesc pentru solicitudine.
   S. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 04.09.2010 - 05.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, personalul amabil, o zona foarte frumoasa.
CONTACT UNITATE
Ghiocel Acai
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,