Hotel Acvila din Moeciu grade grade grade

Moeciu, sat Moieciu de Jos, str. Zbarcioara, nr. 103A  
Nota 9.96 / 9 recenzii 10 - Excepțional !
Carolina din Ramnicu Valcea

Foarte frumos, exact ca in descriere. Personalul s-a comportat foarte frumos.

​Capacitate: 32 adulți în 16 spații de cazare
Hotel Acvila este situat in Moeciu de Jos la 4 km de Castelul Bran departe de agitatie si aglomeratie. Hotelul dispune de 16 camere duble, toate dotate cu baie, terasa, minibar, televizor si telefon.

Hotelul mai dispune de restaurant, 2 sali de conferinta, sauna, sala de fitness, locuri de parcare.

Fiecare oaspete are posibilitatea de a admira de pe terasa camerei sale minunata priveliste a Masivului (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check biliard
  • check foișor în curte
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de fitness
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Florin Dobromirescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.