adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Nemo din Moeciu

comuna Moeciu , sat Cheia, str. Principala, nr. 98  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.8/10 Foarte bine
10 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 10).

record_voice_over Personal:9.2
insert_emoticon Servicii:8.8
lightbulb_outline Curățenie:8.8
weekend Confort:8.5
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:8.5

Recenziile casei Nemo din Moeciu


   Livia I. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 21.09.2017 - 23.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este frumoasa, pensiunea e amenajata cu gust, gazde primitoare, caldura suficienta, intimitate. Am fost multumiti si sigur vom reveni cu placere.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Nicoleta din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2017 - 02.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate, peisaj, liniște !
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
Răspunsul unității:
Va multumim!
   Elena din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 18.03.2017 - 19.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda a fost foarte amabila, ne-a facut o oferta foarte buna de cazare, motiv pentru care am stat 2 nopti in loc de 1, cum era prevazut initial, ne-a permis sa ramanem si in ultima zi pana mai tarziu, fara vreun cost suplimentar.
Locatia este excelenta, liniste, curtea foarte mare, bucataria si gratarul la dispozitia noastra.
Ne-am simtit foarte bine, vom reveni cu siguranta, daca vom mai ajunge in zona Moieciu.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sunt cateva mici aspecte care pot fi imbunatatite la mobilier sau usa de la baie care nu se inchidea, televizorul care mergea doar din cand in cand, insa toate sunt justificate de banii pe care i-am dat - foarte convenabil fata de orice altceva din zona respectiva.
   Florina din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 21.01.2017 - 24.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare, ne-am simtit ca acasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin cam frig in living pe perioada iernii.
   Denisa R. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 14.11.2016 - 16.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Penisunea este o locatie de vis , curata si primitoare , unde am petrecut o vacanta minunata alaturi de copiii nostri . Gazda este o persoana foarte amabila si discreta si ne-a pusa la dispozitie tot ce aveam nevoie.
Cu siguranta vom revenii la aceasta minunata pensiune. Va multumim !
   Corina din Bucuresti
nota: 4.3
schedule sejur: 30.09.2016 - 01.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pretul cazarii a fost ok pt serviciile oferite!
thumb_down
Aprecieri negative:
Am sunat cu o luna inainte sa reverv doua camere cu baie, cand am ajuns acestea erau ocupate,curatenia lasa de dorit,in camere mirosea a mancare!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pe site toate camerele aveau baie! In realitate doar doua!
   Stefania din București
nota: 10
schedule sejur: 26.03.2016 - 27.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare
Casa arata foarte bine,curatenie
Curte foarte mare,locuri amenajate pentru activitati in aer liber
   Mariana din Galati
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 22.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am primit raspunsul destul de repede , din pacate nu ne-am putut caza, deoarece nu mai aveau camere libere.
   Cristina din Ploiesti
nota: 9.3
schedule sejur: 30.10.2015 - 01.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amabilitate gazda, curte foarte mare si bine intretinuta, bucatarie utilata cu tot ce trebuie, living spatios.
   George din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 08.10.2015 - 11.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie deosebita, usor accesibila, curata si bine pusa la punct. Gazda, foarte primitoare, discreta si receptiva la orice rugaminte. Bucataria este dotata cu tot ce trebuie, intr-un cuvant se poate spune ca e o alegere perfecta pt cei ce vor liniste si intimitate.
CONTACT UNITATE
Nicoleta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,