adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Maria din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Sus, str. Principala, nr. 22  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Grup

Recenziile casei Maria din Moeciu


   Andreea C. din Constanta
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 01.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt spațioase dar anoste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia era murdara. Gazda mi-a spus telefonic un preț însă când am ajuns mi-a spus un alt preț pt aceeași camera rezervata cu o luna înainte. Casa se afla după un hotel și nu are vedere.
Notă TURIST INFO:

Răspunsul unității:
Ne pare rau ca nu ati plecat de la pensiunea noastra placut impresionat, dar ne era absolut imposibil sa va oferim o camera tripla la pretul uneia duble in contextul in care dvs ati rezervat una dubla....
   Ionut I. din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 14.02.2015 - 15.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde sociabile si primitoare. Recomand cu caldura oricui vrea sa se relaxeze in linistea muntelui.
   Ionut C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.10.2014 - 20.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii foarte amabil, daca ai nevoie de ceva te ajuta imediat, bucatarie spatioasa si utilata cu tot ce ai nevoie, camerele curate, confort, loc linistit ideal pentru cupluri, foarte aproape de magazine restaurante si traseele turistice.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemultumiri, totul a fost in regula.
   Andrei din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 10.09.2014 - 12.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, liniste, camere foarte ok, curte frumoasa, se afla la 1 minut de strada.
   Ruxandra din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 13.09.2013 - 15.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie minunata, oarecum izolata, ideala pentru o escapada de weekend. Camere confortabile, micute, dar foarte curate. O recomand cu caldura!
   Simion P. din Arad
nota: 9.2
schedule sejur: 24.07.2013 - 26.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este retrasa de la sosea si asigura linistea . Personal discret , amabil si binevoitor
CONTACT UNITATE
Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,