adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de langa paraias din Moeciu

comuna Moeciu , sat Moieciu de Jos, str. Zbarcioara, nr. 159  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei de langa paraias din Moeciu


   Adrian din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 17.09.2016 - 20.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curte mare, casa mare, terasa, bucatarie, gratar... Priveliste faina.
   Augustin din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 14.08.2014 - 16.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nota 10! Accesul la pensiune este corect indicat pe site, gazdele Simona si Robert - doi frati foarte simpatici si amabili - au facut totul ca sa ne simtim bine, conditiile de cazare au fost excelente, peisajele atat de pe balconul camerei cat si de pe terasa casei sunt mirifice, tipice zonei.... Foarte aproape de Moeciu de sus, Cheile Gradistei, Fundata, Bran etc.
Raport calitate/pret excelent - recomand cu incredere!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am de semnalat minusuri.
   George A. din Topoloveni
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate a trebuit sa renunt la rezervarea de sarbatori, dar inainte cu cateva luni am fost cazat acolo pentru 2 nopti impreuna cu prietenii si vreau sa spun ca a fost foarte frumos. pensinea este foarte primitoare, personalul la fel...zona turistica de vis....m-as intoarce acolo ori de cate ori as avea ocazia!
   Madalina R. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 14.09.2012 - 16.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a placut peisajul pe care l-am putut admira din interiorul pensiunii, cadrul ei intim si linistit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa-si stabileasca un traseu mai diversificat pe care sa-l propuna turistilor.
   Liviu B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.08.2012 - 11.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil si ospitalier, curatenie, liniste, peisaje frumoase, un loc ideal pentru odihna, relaxare, drumetii.
CONTACT UNITATE
Ioana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,