adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Cheia din Moeciu

comuna Moeciu , sat Cheia, str. Sat Cheia, nr. 42  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Cheia din Moeciu


   Valentina din Ploiesti
nota: 8.3
schedule sejur: 29.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația excelenta,gazdele la fel...nu ne-au deranjat deloc...au fost amabili și săritori dacă am avut nevoie de ceva...Vila curată cu tot ce îți trebuie în ea,cu căldură nu am avut probleme s-a ocupat gazda și a fost chiar prea mult...am mai oprit caloriferele din când în când...concluzia: o sa mai venim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Paturile și pernele nu sunt confortabile.lipsesc dulapurile în camere.în living ar fi fost mult mai bine cu o canapea...sunt doar scaune și alea tari și o masă.
   Imre din Targu Mures
nota: 9.7
schedule sejur: 09.05.2014 - 10.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune frumoasa, linistita, dotata cu de toate pentru un weekend la munte. Gazdele sunt foarte ospitalieri.
   Ionut din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 19.04.2014 - 22.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase , baie proprie pentru fiecare camera la fel si televizor .
thumb_down
Aprecieri negative:
Paturile nu au fost foarte confortabile si dusurile ,deoarece nu exista cabina de dus ci doar cada dusului.
   Eugen din Ploiesti
nota: 9.2
schedule sejur: 18.10.2013 - 20.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat
+ casuta micuta, dar dotata cu toate cele necesare (mai putin dulap in camera:)
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul minus ar fi lipsa unor dulapuri in camere
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,