adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Cheia din Moeciu

comuna Moeciu , sat Cheia, str. Sat Cheia, nr. 42  
​Capacitate: 6 adulți în 3 spații de cazare.
Doriti si evadati din rutina zilnica si sa va relaxati dupa multe zile stresante la locul de munca?

Casa Cheia este varianta optima pentru a beneficia de odihna mult dorita fiind amplasata intr-o zona linistita unde peisajul isi pune amprenta. Puteti sa vizitati frumusetile locului sau sa va relaxati in ambianta casei ori in curtea frumos aranjata, pe marginea terasei amenajata pe malul raului Turcu, ascultand susurul apei.
Casa Cheia se afla la 800m (10 minute de mers pe jos) de Complexul Cheile Gradistei unde se afla si partia de schi si astfel va puteti relaxa practicand sportul preferat pe timp de iarna.

Cum ajungeti la Casa Cheia?

Casa se afla in Moeciu De Jos, Sat Cheia, nr. 42, la 800 m de Complexul Cheile Gradistei. Drumul national 73, Pitesti - Brasov, in Moeciu de Jos, se intersecteaza cu drumul spre Moeciu De Sus, fiind semnalizat cu indicator. De la aceasta intersectie spre Moeciu de Sus, mai sunt 6 km pana la Casa Cheia, intrarea in curte realizandu-se din acest drum traversand podul peste rau.

Casa se adreseaza in principal grupurilor de familii, prieteni sau cunostiinte deoarece ofera cazare in 3 camere si se inchiriaza la cheie. Camerele au bai proprii, Tv in fiecare dintre camere. Una dintre camere prezinta balcon si baia este dotata cu vana. De asemenea, va oferim un living unde puteti lua masa, viziona un progam artistic la televizor sau sa jucati table, carti sau remy; o bucatarie, incalzire centrala pe lemne, foisor cu gratar, sezloguri, leagan, parcare.

Obiective turistice de vizitat in zona:

Castelul Bran;
Cetatea Rasnov;
Biserica Neagra din Brasov;
Canionul `Intre Prapastii` din Zarnesti;
Pestera Dambovicioara;
Cascada La Chisatorii;
Poiana Brasov.

Casa se inchiriaza la cheie pentru maxim 3 familii(6 persoane adulte) si pentru minim 2 nopti de cazare la pretul afisat.
Casa nu se inchiriaza pentru petreceri.
Contravaloarea sejurului se achita integral in momentul cazarii.
Este interzisa stationarea persoanelor straine, care sunt cazate la alte pensiuni, atat in casa cat si in curte.
Cazarea se efectueaza dupa ora 15:00, eliberarea camerelor se face pana in ora 12:00.

Pentru confirmarea rezervarii se achita un avans prin intermediul urmatorului cont bancar:

Titular: Chelmea Razvan Nicolae
Iban: ro36rncb0053048563310001
Banca: bcr

In caz de neprezentare, avansul nu se restituie. Avansul reprezinta o garantie pentru ambele parti, respectiv pentru turist, cat si pentru pensiune, care si-a planificat din timp gradul de ocupare. Pensiunea nu se face raspunzatoare de calamitati naturale, ambuteiaje, caderi de curent etc.
In caz de forta majora, este posibila atat transmiterea rezervarii catre alta persoana, cat si reprogramarea sejurului, dar numai in functie de disponibilitatile de cazare ale pensiunii.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,