adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Inima Deltei din Mila 23 3 grade grade grade

Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:8.7
location_on Localizare:9.7
Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Inima Deltei din Mila 23


   Secara D. din Comanesti
nota: 8.8
schedule sejur: 17.08.2017 - 20.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Traseele pe canalele deltei
thumb_down
Aprecieri negative:
Locul unde se servea masa
spatiu mic cu mese si banci
   George M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.07.2017 - 02.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Traseele alese
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi am avut très mese pe zi, portiile nu erau mari, si uneori chiar insuficiente
   Gabriel C. din Kirkland
nota: 9
schedule sejur: 15.06.2017 - 18.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare f buna, csmere curate, mancarea buna pe baza de preparate de peste (somn, stuica), variata. Bine plasata (pozitional)
thumb_down
Aprecieri negative:
Barcagiul conducea cam repede si barca fiind mica te cam zguduia din cauza valurilor. In ultimele zile (la insistentele noastre) a condus cu viteza mai mica si a fost bine
Răspunsul unității:
Multumim pentru feedback.
La transferul intre locurile salbatice si frumoase de vizitat, unde barca merge incet pentru a putea savura frumusetile deltei, barca trebuie sa mearga cu viteza altfel excursia va dura o vesnicie sau nu s-ar putea acoperi atatea locuri minunate de vazut. E normal la valuri sa zguduie un pic barca altfel nu s-ar numi barca s-ar numi vapor.
   Daniel din Brasov
nota: 7
schedule sejur: 17.09.2016 - 24.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Au o gradina superba,flori multe si liniste,sunt oameni saritori daca ai nevoie de ceva mai ales ""mamaia"" cum imi place mie sa ii spun.
thumb_down
Aprecieri negative:
As sugera si spun eu ca ar avea de castigat foarte mult de pe urma asta atat turistul cat si proprietarul pensiunii, mai bine mai adaugati un 10 ron la cazare ca sa compensati consumul de gaze naturale de la butelii si faceti o bucatarie de vara unde turistul care vine la dumneavoastra sa isi gateasca ce doreste, ca nu toata lumea are posibilitatea sa faca un drum atat de costisitor pana in delta si pe langa cazare sa isi plateasca si meniul zilnic, poate gresesc dar din punctul meu de vedere cand vorbim de o pensiune ar trebui sa am asa ceva inclus in facilitati, daca doream sa fiu servit si sa mi se ofere o masa imi alegeam un hotel. Repet, este parerea mea, in rest nu am ce sa le reprosez sunt oameni cumsecade si pensiunea este curata, ingrijita si frumoasa!
   Vasile D. din Floresti Prahova
nota: 9.7
schedule sejur: 21.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sejurul a avut excursiile pe canalele deltei si la alte obiective ( Padurea Letea , Lacul Sarat, Schitul Sf Atanasie) Care au dat o "pata de culoare" minivacantei noastre.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dupa parerea mea la pensiunea Inima Deltei trebuie rezolvata urgent problema internetului NON stop ( acum nu este ).
Răspunsul unității:
Incidentul cu semnalul de wifi s-a datorat faptului ca router-ul s-a defectat iar angajatii Telekom-ului din Tulcea nu au reusit sa il repare si, paradoxal, nici sa seteze unul nou. Drept pentru care acum avem un router si abonament la Orange si functioneaza foarte bine.
   Relu din Bacau
nota: 9
schedule sejur: 03.06.2016 - 06.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ce e in oferta aia primesti. Proprietarul (cel cu care vorbiti la tel nu va deranjeaza in sejur) foarte amabila. La pensiune "babica" e tartor. E la fel de amabila ca fiu'su.
Camere curate, bai mari, apa calda permanent, terasa si curte cu seslonguri foarte utile.
Bucataresele gatesc de nota 10. Puteti cere si altceva in afara de peste.
Barcagiul este f important in reusita excursiilor. Pe noi ne-a condus un tip Dan. Daca aveti norocul sa-l aveti ca ghid v-ati scos. Ceretiii (aproape) orice si se rezolva.
Aprecierea noastra 9-9.50
CONTACT UNITATE
Roman
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,