adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Francesca din Mila 23

Mila 23 , str. Canal Principal, nr. f.n  
Nota 9.9/10 Excepțional !
4 recenzii
Vespasian din Mila 23 (19.09.2017)

Pensiune noua, moderna

​Capacitate: 8 adulți și 2 copii în 4 spații de cazare.
Pensiunea este amplasata pe malul Dunarii Vechi in satul Mila 23.Este o locatie absolut noua .
Dispune de un numar de 4 camere cu pat patrimonial si posibilitate de instalare de pat suplimentar,fiecare camera avand baie propie.Este o locatie nou construita, astfel ca absolut toate dotarile sunt de cea mai buna calitate. Pensiunea dispune si de barci pentru transport pasageri proprie pentru transbordare si excursii,pescuit, etc.Tarifele afișate sunt pentru o camera cu 2 locuri.Copii sub șase ani beneficiază de gratuitate la cazare si transport.Pentru copii peste șase ani se asigura pat suplimentar si transport la 75% din tarif.Copii peste 14 ani sunt considerați adulti.

Dotari:Tv,aer conditionat,Wi-Fi,frigider,sala de mese,terasa,ponton,barca pescuit la dispozitie etc.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check bar

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Vasile
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,