Hotel Plutitor Milena din Mila 23 grade grade grade grade

Mila 23, str. Principala, nr. 72  
​Capacitate: 20 adulți și 1 copil în 10 spații de cazare
Cruises and accomodation in Danube Delta , Romania . Traditional cuisine . Amazing landscapes . Unique experience.

Hotelul Plutitor Milena este amplasat intr-o zona superba din Localitatea Mila 23 .

Calitatea serviciilor, personalul deosebit si peisajele Deltei transforma vacanta dumneavoastra intr-una de vis.

Toate camerele sunt dotate cu baie proprie ,dus hidromasaj,uscator, ‚tv lcd cu (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check cutie de valori
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check schimb valutar
  • check se acceptă animale
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check seif în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
George Stanica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.