adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Dobrogea din Medgidia

Medgidia , str. Decebal, nr. 33  

Descrierea camerelor si pozele hotelului Dobrogea din Medgidia

Nr. cameră Baie Capacitate
1 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
2 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
3 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
4 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
5 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
6 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
7 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
8 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
9 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
10 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
11 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
12 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
13 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
14 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
15 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
16 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
17 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
18 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
19 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
20 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
21 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
22 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
23 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
24 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
25 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
26 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
27 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
28 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
29 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
30 clearnu

Nr. cameră Baie Capacitate
31 clearnu
CONTACT UNITATE
Oprea Cornel
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,