adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila La Dini din Mangalia

Mangalia , str. Portului, nr. 32  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei La Dini din Mangalia


   Corina din Sibiu
nota: 2
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 26.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Dupa ce am rezervat camera cu 1 luna inainte, am fost anuntati ca ceva s-a intamplat in unitate si am fost invitati sa sosim anul urmator...
   Costel O. din Sibiu
nota: 8.7
schedule sejur: 17.07.2013 - 24.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul a fost foarte amabil, in genearl am fost multumiti. Camera a fost destul de mica pentru doi adulti si un copil de 16 ani, desi am solicitat camera pentru doi adulti si un copil, insa a fost destul de bine. Ar fi util pentru turisti sa se rezerve si o masa pe timpul sederii, deci la camera rezervata sa fie si un loc pentru servit masa pentru a se evita suprapunerea cu alti turisti.Toata lumea plateste la fel, deci conditiile trebuie sa fie aceleasi. Multumim oricum proprietarului.
   Angela din Purcareni
nota: 9.8
schedule sejur: 11.07.2013 - 17.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Siguranta, liniste, caldura sufleteasca.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista internet in fiecare camera.
   Alina-cristina B. din Turda
nota: 8.7
schedule sejur: 17.07.2011 - 23.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centrul orasului si la doar 10 minute de mers pe jos de plaja. Proprietarul Vilei La Dini este foarte amabil, atent si politicos cu oaspetii sai! Camerele sunt exact ca cele care sunt prezentate in imagini!
thumb_down
Aprecieri negative:
Un mic minus ar fi lipsa unei cabine de dus.
CONTACT UNITATE
Musuret Molamet
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,