adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Felicia din Mangalia

Mangalia , str. Crinului, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Felicia din Mangalia


   Zoltan K. din Com Cristian Brasov
nota: 10
schedule sejur: 05.07.2017 - 10.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda amabila, curatenie si liniste.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri.
Va asteptam cu drag si alta data.
Sa aveti o vara cat mai placuta!
   Petrisor Doru H. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 16.08.2015 - 19.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am ales un sejur cu 3 nopti si 4 zile in care imi doream liniste, o locatie curata si oameni gospodari si binevoitori si asta am gasit la vila Felicia. Cele 4 cam de la etaj au aer cdt. Optional , au 2 bai si 1 frigider la comun la care am avut access . Dimineata se poate pregati o cafea sau un mic dejun in foisorul din curte ;dupa-amiaza si seara este liniste . Distanta pana la plaja de la vila mergand pe langa hotel Pescarus este 1.5km si se poate parcurge in 20min. Comunicarea cu proprietarii a fost agreabila si recomand cu drag locatia pt cine cauta o oaza de liniste pe litoralul romanesc .
thumb_down
Aprecieri negative:
Am gasit mic spatiul alocat baii dar cred ca va compensa prin curatenie si buna functionare a resurselor.
Calitatea receptiei prin cablu TV ar putea fi imbunatatita.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri. Ne bucuram ca v-a placut la noi.
Suntem receptivi la recomandarile facute si incercam sa le rezolvam in masura posibilitatilor.
Va mai asteptam cu multa placere.
   Vlad din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 31.07.2015 - 02.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte amabile si săritoare
- curățenie impecabilă
- parcare in curte
- gratar in curte
- locația linistita
- daca sunteti doua cupluri aveti o baie proprie
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca v-ati simtit bine. Va multumim pentru aprecieri.Va asteptam cu multa placere si alta data.
CONTACT UNITATE
Felicia Matulescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,