Vila Felicia din Mangalia

Mangalia, str. Crinului, nr. 12  
Nota 9.87 / 8 recenzii 10 - Excepțional !
Cristina din Bucuresti

Mi-au placut camera, curatenia, gradina plina de flori, faptul ca era liniste, ospitalitatea si amabilitatea gazdelor. Am ramas placut surprinsi ca ne-au asteptat cu masina la gara si ne-au si dus cu masina intrucat nu am avut cum sa venim cu masina personala. De asemenea, ne-au permis sa ne intoarcem sa facem un dus si sa ne schimbam inainte de a pleca seara fara sa ne ia vreun cost suplimentar. Mai rar am intalnit astfel de oameni de treaba. Recomand din tot sufletul.

​Capacitate: 10 adulți în 4 spații de cazare
Vila este situata intr-o zona linistita la 10 min de plaja sau sanatoriu balnear ( de mers pe jos) sau 3 min cu masina.

Structura vilei: P+1.
Camerele sunt situate la etaj asfel:

camera 1: 3 locuri cu aer conditionat si baie proprie
camera 2: 2 locuri cu aer conditionat si baie proprie
camera 3: 2 locuri cu aer conditionat si baie pe hol
camera 4: 3 locuri cu aer conditionat si baie pe hol
1 frigider (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check terasă

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Felicia Matulescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.