adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Ama din Mangalia

Mangalia , str. Ernest Juvara, nr. 19  
Nota 10/10 Excepțional !
8 recenzii
Cristina Mihaela din Gura Humorului (15.08.2017)

Zona liniștită, relaxantă, aproape de faleză și plajă, se poate merge pe jos in Portul turistic, la magazinele Profi, Lidl. Curățenie exemplară peste tot, camere spațioase cu minibucătării utilate, aer condiționat, foișor, curte îngrij...

​Capacitate: 8 adulți în 4 spații de cazare.
Unitatea se afla in apropierea spitalului, la 2 minute de mare.

La 10 minute de mers pe jos, se afla portul tursitic, iar la 5-10 minute se afla clinica balneara.

In fata vilei exista locul pentru parcarea masinilor.

Vila dispune de 4 camere, fiecare avand dimensiuni mari. Fiecare camera dispune de minibucatarie, baie si terasa cu scaune si masa.

In unitate nu se permite accesul cu animale de companie .
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Elena
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,