adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Flores din Mangalia

Mangalia , str. Matei Basarab, nr. 51  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Flores din Mangalia


   Lidia M. din Valenii De Munte
nota: 10
schedule sejur: 01.07.2015 - 04.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost foarte bine. Vrem sa multumim gazdei pentru amabilitatea de care a dat dovada, pentru rabdarea pe care a avut-o cu noi (dat fiind faptul ca am venit cu 2 copii de 3 si 5 ani) si pentru vacanta frumoasa de care am avut parte stand la Casa Flores.
Bonus: catelul Rocki-o placere pt cei mici si cei mari.
Bucatarie complet mobilata, la dispozitia noastra, camere frumoase, bai curate, curte mare.
Nimic de reprosat ! Multumim !
   Ruxandra din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 27.06.2015 - 30.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
As vrea sa incep prin a va spune ca, personal, nu obisnuiesc sa las nicio recenzie, fie ca am avut parte de o experienta placuta sau neplacuta in cadrul diferitelor hoteluri/pensiuni; dar, in cazul acesta, tin sa va impartasesc, pe scurt, cateva impresii despre Casa Flores.
In primul rand, ospitalitatea doamnei Tanta a contribuit foarte mult la reusita concediului nostru. Gazda este o doamna foarte primitoare, draguta, te ajuta cu orice ai nevoie, iti zambeste in fiecare dimineata,transformand atmosfera intr-una familiala, astfel incat ai impresia ca esti in vizita la o ruda, si nu la o pensiune.
In al doilea rand, gradina (plina de flori vesele, frumos mirositoare si imbietoare, cu terasa perfecta pentru o ceasca de cafea dimineata sau pentru un pahar de vin seara), camerele (luminoase, nimic extravagant, o simplitate calda, saltele moi, bai curate, TV, liniste) si nu in ultimul rand, bucuria tuturor, minunatul catel Rocky (bland si cercetor de mangaieri, mai ceva ca o pisica)iti garanteaza un concediu ca la carte.
VA multumim pentru tot si cu siguranta, la anul, vom reveni la dvs. !
   Corneliu G. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 01.05.2013 - 03.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea doamnei Tanta si a sotului acesteia.
Raportul calitate pret.
Atmosfera `Ca acasa` .
CONTACT UNITATE
Tanta
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,