adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Vio din Mangalia

Mangalia , str. Rozelor, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Vio din Mangalia


   Madalina din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 06.07.2016 - 12.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sejurul nostru a fost decalat putin , din cauza unor probleme ale sotului, la serviciu, dar doamna Viorica a fost foarte cumsecade si intelegatoare, astfel incat totul s-a aranjat cu o saptamana si ceva mai devreme.
Este o locatie foarte aproape de mare, ceea ce e foarte important pentru noi, deoarece am fost cu 3 copii si am putut veni la pranz, la apartament, si reveni apoi la plaja. De asemenea, este aproape de Saturn, unde ne-am plimbat seara. Nici Lidl-ul nu este prea departe.
Are o bucatarie mare, utilata, ceea ce am si cautat pentru a putea pregati copiilor ceea ce le place.
A fost liniste nu ne-a deranjat absolut nimeni, copii s-au odihnit (ceea ce nu prea se intampla la vile sau hoteluri, unde e mai multa forfota), iar sufrageria, cu o canapea extensibila si dormitorul cu un pat mare au fost excelente pentru familia noastra numeroasa, astfel incat ne-am simtit ca acasa!
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate ca balconul ar trebui modificat, astfel incat sa aiba o usa sa poti iesi sa intinzi prosoapele. Apartamentul are un balcon mic, inchis, cu acces spre el doar de pe geam, dar ne-am descurcat.
   Simona I. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 23.06.2014 - 01.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
D-na Viorica este foarte amabila si draguta. Apartamentul este utilat corespunzator si este situat aproape de punctele de interes (cu precadere fata de plaja).
CONTACT UNITATE
Dna. Viorica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,