Apartament Vio din Mangalia

Mangalia, str. Rozelor, nr. 1  
Madalina din Brasov

Sejurul nostru a fost decalat putin , din cauza unor probleme ale sotului, la serviciu, dar doamna Viorica a fost foarte cumsecade si intelegatoare, astfel incat totul s-a aranjat cu o saptamana si ceva mai devreme. Este o locatie foarte aproape de mare, ceea ce e foarte important pentru noi, deoarece am fost cu 3 copii si am putut veni la pranz, la apartament, si reveni apoi la plaja. De asemenea, este aproape de Saturn, unde ne-am plimbat seara. Nici Lidl-ul nu este prea departe. Are o bucatarie mare, utilata, ceea ce am si cautat pentru a putea pregati copiilor ceea ce le place. A fost liniste nu ne-a deranjat absolut nimeni, copii s-au odihnit (ceea ce nu prea se intampla la vile sau hoteluri, unde e mai multa forfota), iar sufrageria, cu o canapea extensibila si dormitorul cu un pat mare au fost excelente pentru familia noastra numeroasa, astfel incat ne-am simtit ca acasa!

​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare
Va oferim un apartament racoros, la parter, cu 2 camere decomandate, living, cu bucatarie spatioasa, baie moderna, cablu tv si televizor in fiecare camera.

Este pozitionat la aprox. 200 m de plaja(aprox. 5 min)in apropierea hotelului Paradiso.

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check parcare
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
CONTACT UNITATE
Dna. Viorica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.