adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Particular 2 din Mangalia

Mangalia , str. Rozelor, nr. 13  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Particular 2 din Mangalia


   Daniel din Satu Mare
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 26.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am solicitat cazare, dar pentru perioada solicitata nu era disponibil apartamentul. Proprietarul mi-a raspuns la mail prompt si repede. Se vede ca este interesat si la dispozitia turistului. Bravo si multumesc.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru comentariu! Va asteptam vara viitoare!
   Alexandru T. din Crevenicu
nota: 10
schedule sejur: 18.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament foarte aproape de plaja, foarte frumos, am ramas surprins ca este mai frumos decat in poze.
Cu mult bun gust.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar mai trebuii inca un aparat de aer conditionat in cealalta camera, in caz ca vin 2 familii.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru sesizare!
Pana la inceputul verii 2017, se va monta si al 2-lea aparat de aer conditionat (promitem).
CONTACT UNITATE
Nicu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,