adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Ervin din Mangalia

Mangalia , str. I. C. Bratianu, nr. 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Ervin din Mangalia


   Cristiana S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 08.07.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat si primitor
   Luminita din Deva
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2015 - 27.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este situat la cc 200 m de portul turistic si este usor de identificat locatia blocului, fiind foarte aproape de moschee.
Proprietarul este foarte amabil.
Apartamentul este frumos amenajat, foarte spatios si luminos si dotat cu aproximativ tot ce este necesar pentru un concediu placut.
Dusul e o incantare, spatiul afectat lui fiind foarte spatios, apartamentul are doua televizoare, doua balcoane, aragaz, cuptor cu microunde, frigider mare.
   Gabriel Gheorghe P. din Tg-jiu
nota: 9.8
schedule sejur: 19.07.2014 - 24.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Plaja este la 3 min de mers pe jos iar curatenia exemplara. Aerul conditionat a functionat super. Soarele nu bate după ora 13:00, apart. Fiind pozitionat bine. Magazinul Profi, cu aceleasi preturi ca in provincie, este langa bloc. M-a multumit cel mai mult ca apartamentul este pregatit numai pentru turisti, nu este locuit in restul anului. Vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Scara blocului este neaerisita corespunzator
   Adrian din Slanic
nota: 9.7
schedule sejur: 12.07.2013 - 15.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja si portul turistic
foarte aproape de restaurantul Callatis (singurul loc din Mangalia unde se mananca bine)
loc de parcare in fata blocului
apartamentul recent renovat (primavara 2013)
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca o sugestie ar fi aerul conditionat (am inteles de la proprietar ca e in plan in viitorul apropiat)
CONTACT UNITATE
Anefi Ervin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,