Apartament David din Mangalia

Mangalia, str. Albatros, nr. 7  
Alina din Bucuresti

Apartamentul ofera toate conditiile unui sejur perfect -renovat, curat, aerisit si dotat cu absolut orice.  Noi am fost cu 2 copii mici si nu ne-a lipsit nimic. Faptul ca este la parter a contat foarte mult pentru noi care am avut carucior si multe bagaje de adus de la plaja. Curtea este de vis - te face sa uiti ca esti cazat la apartament. Mereu adia vantul si era minunat sa te relaxezi in balansoar dupa plaja. Drumul pana la plaja din Mangalia era o placere. Recomand cu drag acest apartament in care ne-am simtit ca la hotel.

​Capacitate: 2 adulți și 2 copii în 1 spațiu de cazare
-Apartamente,cu 2 camere spatioase , curate, la 10 minute de plaja Mangalia.
-Dotari: bucatarie utilata, apa calda non-stop, loc de relaxare(gradina), camere spatioase, wifi, parcare asigurata in fata scari,televizor in fiecare camera, supermarket
Carrefour in apropiere!
- Apartamentul 2 cam. Parter situat pe strada Albatros Nr 7( la 5..10 min de mers pe jos la plaja Mangalia).
- Nu se accepta animale (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Nelu Ungureanu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.