Apartament Antonia din Mangalia

Mangalia, str. Portului, nr. 41  
Daniel Florin din Bucuresti

Apartamentul este perfect pentru familie (2 adulti, 2 copii), ai acess la market, parcul este foarte aproape. Gazda este mai mult decat primitoare, foarte sociabila si iti raspunde foarte repede la cele mai mici intrebari infirmative si alte solicitari. Intimitatea respectata. Distanta pana la plaja este decenta 15-20 min mers pe jos (in functie de mersul fiecarei persoane), cu masina se face 3-5 min si sunt locuri de parcare in port langa plaja. Nota 10/10 din punctul nostru de vedere.

​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare
Disponibil : 24 - 26 August , 3 - 30 septembrie

Va oferim cazare intr-un apartament cu 2 camere (dormitor pat matrimonial 16Ox200, sufragerie colțar extensibil) decomandat. Bucătărie complet utilată .

La Parter. Situat la 12 minute mers pe jos de Plaja ( 1 km ), vis a vis Carrefour Market și Parcul Evergreen.

Apartamentul este dotat cu urmatoarele utilitati (Aer Condiționat în fiecare camera, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Lucian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.