Pensiunea Marion din Manastirea Humorului grade grade grade

Manastirea Humorului, sat Mănăstirea Humorului, str. Mihail Sadoveanu, nr. 3  
la aproximativ 5.0 km de centrul localității Gura Humorului
Nota 9.75 / 19 recenzii 10 - Excepțional !
Mihaela din Orsova

Liniste,confort,curatenie,coditii excelente de relaxare.gazde cu chip senin,receptive la nevoile oaspetilor!recomandam cu mult drag!

​Capacitate: 10 adulți și 2 copii în 4 spații de cazare
Pensiune Marion este situata in centrul comunei Manastirea-Humorului langa biserica satului. La doar 6km distanta de parcul Arinis , unde exista posibilitati multiple de petrecere a timpuliu liber .Privelistea, confortul ,linistea si ospitalitatea va vor face sa uitati de grijile cotidiene .Va asteptam cu drag !
Structura :

Parter: -sala de mese, salon cu bucatarie si 2 dormitoare cu bai proprii
(...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Maria Corlatan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.