adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Vis de Munte din Manastirea Humorului

comuna Manastirea Humorului , sat Mănăstirea Humorului, str. Chilia, nr. 24B (la aprox. 5.0 km de centrul loc. Gura Humorului)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei de vacanță Vis de Munte din Manastirea Humorului


   Liliana R. din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 07.02.2014 - 09.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,intelegere ,gazde amabile, educate....multe plusuri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un panou mare,sau mai bine zis un indicator cat mai vizibil pt drumul ce face stanga pt locatie.
   Ana din Iasi
nota: 8.8
schedule sejur: 22.07.2013 - 25.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este foarte frumoasa si foarte curata, practic arata mai bine decat in poze. Este foarte multa liniste si zona este extraordinar de frumoasa. Gazdele sunt foarte amabile si primitoare.
   Dan S. din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 22.08.2012 - 26.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare excelenta, departe de zgomotul si poluarea din oras.
Gazdele extrem de primitoare, calde si mereu la dispozitia clientilor.
Mesele bogate si pregatite cu drag de gazda in bucataria proprie.
Serile din foisor petrecute la un pahar alaturi de gazde au fost un adevarat deliciu si nu numai din punct de vedere culinar, ci cel al povestirilor d-lui Negoita un interlocutor extraordinar de placut.
Deliciul copiilor, si nu numai ,catelul gazdelor, simpaticul cic!!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele in care am stat noi au fost cam micute pentru 2 adulti cu un copil, dar pana la urma a fost ok.
Recomandam gazdelor un tarif diferentiat pe camere in functie de marimea si pozitionarea lor.
CONTACT UNITATE
Mariana Negoita
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,