adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Mara 26 din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. T2, nr. 26 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.8/10 Excepțional !
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:9
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Mara 26 din Mamaia Nord


   Mirela din Targu Mures
nota: 9.5
schedule sejur: 05.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dotare excelenta. Proprietar de treaba si de ajutor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pernele au fost mult prea tari :)
   Codreanu din Buzau
nota: 10
schedule sejur: 29.07.2016 - 01.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este aproape de plaja
   Silviu din Galati
nota: 10
schedule sejur: 21.07.2016 - 24.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Casa curată, spațiul verde din spatele casei, toate utilitățile...
   Ochiana din Galati
nota: 10
schedule sejur: 17.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila spatioasa si excelenta pentru o familie cu copii mici ce isi doresc liniste pe timp de noapte
- foarte curat
- aproape de plaje: kazeboo, la rapane, el comandante etc.
   Codruta T. din Petrosani
nota: 9.7
schedule sejur: 03.08.2015 - 10.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit ca acasă. O locatie minunată cu toate dotarile necesare, curatenie si liniste.
   Ana Maria O. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 13.07.2015 - 23.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul de nota 10
Vila destul de mare si foarte curata cu toate utilitatile
thumb_down
Aprecieri negative:
Pernele cam tari
Cam departe de coplexul Scoica Land pentru ca noi acolo am facut plaja
Si vecinii putin cam moracanosi in privinta galagiei in contextul ca esti la mare si locuiesti intr-o zona turistica
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,