adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Cristina 1 din Mamaia Nord 2 grade grade

Mamaia Nord , str. D 13, nr. 2 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Cristina 1 din Mamaia Nord


   Nicoleta din Galati
nota: 7.3
schedule sejur: 25.07.2016 - 01.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera e curata si vila e aproape de plaja.magazine sunt la 30 de metri.totul a fost foarte frumos.sper sa revin si anul viitor.recomand la toti aceasta vila..
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemultumiri.totul a fost asa cum mi-am dorit.personalul e ok.
   Viorica din Toplita
nota: 8.7
schedule sejur: 14.07.2016 - 21.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera luminoasa, balcon mare cu loc pentru a așeza prosoapele la uscat (sfoara adusă de acasă a fost inutila :)) baie spațioasă cu cada, prosoape si lenjerie schimbate dupa 3 zile, curățenia s-a făcut in camera fara sa cerem acest lucru, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Patul matrimonial cam mic pentru o familie cu copil
   Mirela N. din Bucuesti
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2014 - 29.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, autoservirea in aceeasi locatie, mancare proaspata si gustoasa, nu mirosea a mancare in camera sau balcon de la autoservirea de la parter, personalul amabil, distanta fata de mare acceptabila.
   Florina din Cernavoda
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu s-a concretizat rezervarea deoarece nu erau camere disponibile in perioada solicitata.
totusi am primit foarte repede raspuns.
   Catalin din Galati
nota: 9.7
schedule sejur: 22.07.2014 - 26.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super din toate punctele de vedere. Vila noua data in folosinta, curata, se poate servi masa la autoservirea de la parterul vilei.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,