Vila Coral Autoservire din Mamaia Nord grade grade grade

Mamaia Nord, str. D2, nr. 28  
la aproximativ 7.8 km de centrul localității Mamaia
Nota 9.88 / 22 recenzii 10 - Excepțional !
Iulia Maria din Cluj Napoca

Curătenie, foarte frumos, camera mare, spatioasa, fetele de la curătenie si receptie foarte ok

​Capacitate: 46 adulți în 20 spații de cazare
Casa Coral vã pune la dispoziție 16 camere și 3 apartamente spațioase, decorate modern și foarte curate.

Majoritatea camerelor au vedere directã la mare și toate sunt cu balcon. Dotãrile include frigider în camerã, aer condiționat, internet wireless, lcd, cablu tv. La demisol și pe terasã vã invitãm sã serviți preparatele noastre culinare la Restaurantul - Autoservire Coral.

Spațiul (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check cutie de valori
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check seif în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.