adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Seabreeze din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. Mamaia Nord - C3, nr. 1 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Seabreeze din Mamaia Nord


   MIHAELA P. din Galati
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 31.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea nu s-a concretizat. Am apreciat ca am primi raspuns de la proprietar.
   Doru C. din Voitinel Suceava
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
0 plusuri
thumb_down
Aprecieri negative:
Din moment ce nici nu s-au obosit sa raspunda ne putem imagina cat de atenti sunt cu clientii. Probabil nu au nevoie de clienti.
Răspunsul unității:
Din pacate, persoana care se ocupa cu administrarea site-ului turistinfo nu s-a aflat in tara in ultima perioada. In caz de nu sunteti contactat, cel mai bine este sa sunati direct administratorul pensiunii. Ne cerem scuze.
   Garofita Cornelia D. din Satu Mare
nota: 7.3
schedule sejur: 18.08.2013 - 25.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune ok, camere spatioase cu vedere la mare, plaja aproape , la 2-3 min cu masina si 12 minute pe jos, personal de bun simt
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va mai asteptam.
   B. din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 30.04.2010 - 03.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare foarte bune, raport calitate pret excelent, personal foarte prietenos, asistenta 24/24.
thumb_down
Aprecieri negative:
Punctele slabe sunt minore si pot fi corectate cu usurinta.
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va mai asteptam.
CONTACT UNITATE
Brad Vlad
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,